Tuesday, July 21, 2009

License P

Alhamdulillah!!
untuk ulangan yang pertama kalinya,aku dah lulus!
memang aku nervous giler..
tangan aku pun dah sejuk,tak mcm first time aritu..
cool je but failed!!
first time aku dapat no:44
second time aku dapat no:66
macam cantik je kan no giliran tu..
mula2,aku malu giler la dgn budak lain..
apa taknya,dorg sumer dtg utk first time test kn..
yang aku nie,repeat ma...
maluuu nyer...
then,aku nampak S********* tu ade aritu..
aku berdoa..
janganla aku dipertemukan lagi dgnnya!
taknak!!taknak!!fobia!!trauma!!
aku tggu punye tggu giliran aku..
pastu S********* tu panggil no aku..
terus aku gelabah..
mati2 aku ingatkan aku ber'jodoh' lagi ngan dier..
tapi hati aku lega pabila dier suruh aku naik kete ngan jpj lain..
thank God!!
tuhan selamatkan aku!
nasib baik jalan depan driving skol tu under construction..
so,aku test kejap jela..
adela dalam 15 min je kot..
kereta pun tak banyak time tu..
syukur..
laluannye pun dalam kampung gitu!
so,tak byk movement la..
tup..tup aku dah sampai..
test pun selesai..
then,En Omar tu bagi markah 17/20..
apalagi,means LULUS!!

No comments:

Post a Comment