Friday, October 2, 2009

mana dia pergi..?

entahla sejak akhir bulan ramadhan sehinggalah ke hari ini dia makin berubah dia makin sibuk dengan dunianya sendiri dan aku keseorangan disini aku sememangnya tidak mengerti apa maksudnya itu apa kesalahanku sehingga dihukum sebegini rupa Ya Tuhan! berilah aku petunjuk-Mu Ya Tuhan! kuatkanlah semangatku untuk meneruskan kehidupan ini pabila aku cuba merapatinya dia seolah-olah ingin lari daripadaku tapi kenapa aku masih tidak mengerti aku masih tidak dapat meneka isi hati dan tindakannya itu pabila ditanya dia tetap menyalahkan aku dan mengatakan bahawasanya akulah punca kerenggangan ini akulah segalanya penyebab tercetusnya kedinginan dalam hubungan yang hampir 5 tahun ini aku berasa amat terkilan dan sedih sehingga aku tidak dapat memikirkannya lagi..

adakah dia punyai keseronokan yang lain?
adakah benar apa yang dikatakan olehnya?

Oh Tuhan! hatiku menjerit kesakitan...!!

No comments:

Post a Comment