Monday, July 12, 2010

lately..abg tersangatlah bizi..mengalahkan PM!haha..aritu abg asyik pening kepala memikirkan tentang duit..kesian abg!..kadang2 aku tak dapat nak membantunya..kesian aku!..hehe..tapi takpe..aku cuba membantunya dari aspek lain..insyaAllah!..bak kata abg,biarlah dier menyibukkan diri daripada memikirkan segala hal (tentang duit+tunang+kawen)..takpe..aku faham maksudnya tu..asalkan kamu bahagia jika berbuat begitu..sekarang ni memang susah nak ber'dating' after work..dulu sokmo..memanjang..dapat jumpa..kadang2 aku bizi..then dier pulak bizi..mcm ada rotation pulak kan..huhu..but at least on weekend,masing2 free..even kadang2 abg sibuk jugak..mengecat rumah xsiap2 lagi tu..etc la..but that's okay..i'm understand his situation..bak kata abg,it's just a temporary oni..okayla if like that..yang penting we must connect each other..ya!..mesti berkomunikasi no matter wht happen..walau sibizi manepun kite..keep it up ya!!

No comments:

Post a Comment