Monday, January 3, 2011

Welc0me 2011 !!!

harlo everybodeh!!

sudah masuk tahun 2011..

mcm tak pecaye mehh!!

dont believe it ??

juz believe it ??

wah! mcm eklan ripley's believe it or not la pulakk!! haha

so..setiap tahun kita mesti dihujani dengan azam baru..

bukan Nor Azam..bukan Cikgu Azam..apatah lagi MakChu Azam (mak sedare akulaa..) hehe

apa azam baru aku yerr ??

of coslaa kan... kawen time !!!!!! hurrayy !!!

lagi ??

nak jadi isteri baik..dengar ckp somi..rajin,cantek,etc laa..

lagi ???

aku berharap sangat sangat sangat (sangat3x), kehidupan aku more bahagia lepas ni..

lagi ????

dapat menjaga keseluruhan famili.. tak kira lah.. famili dia.. famili haku sekalipun..

lagi ?????

aiiiii.. berapa banyak lagi daaaaaa .......

yang penting, tahun ni, tahun 2011 aku mengorak langkah, mengorak ke alam, alam fasa yang baru, bukan alam fantasi, dan bukan juga siti di alam fantasi, tapi ini adalah alam aku.. ya! itu dia!!

No comments:

Post a Comment