Thursday, April 14, 2011

si *M

kadang ade *M susah jugak..tgh nk wat planning teringat side *M..tgh nk wat giler teringat side *M lagik..dah tu cane?..kadang tu ade jugak terasa..even sedikit..manusia kan..tak lari dari perasaan prasangka..po+ or ne-..itu jela yang dapat aku ungkapkan..kadang kasih sayang tu pun berbelah bagi..terpaksa@sememangnya begitu..tak tahula..kadang aku berasa aku orang luar yang entah mana entah datangnya..tiba2 berada di tempat kejadian..oh..sungguh tak malu rasenye..asing..dunia ini terasa asing bagiku..kadang berada di dalam nya..even tiada sapa yang mengetahui prarasa ini..

kasih sayang..perancangan..kebahagiaan..suka..duka..kehidupan..jiwa..cinta..rahsia

kesemuanya aku terpaksa berkongsi bersama si *M..

aku bukan cemburu @ berdendam @ iri hati terhadap si *M .. jauh sekali.. aku punya jiwa tulus.. hati yang bersih ..

aku jua bukan berniat menandingi @ melupakan @ membiarkan si *M ..

cuma ....

cuma ....

hati ini tidak senang ...

tak tahu sampai bila ..

prarasa ini sebegini ...

No comments:

Post a Comment