Sunday, May 8, 2011

penat otak!! makan otak!! otak o otak!!

Pada pagi Ahad yg lalu, aku tgk handphone ade 1 msg dari bos kecik yakni beliau bukanlah bos aku yg sebenarnya..

"pastikan ade sorg unit it dtg sblm 9am esok"

Dalam hati kata 'ok'..

Selang beberapa minit kemudian, bos kecik itu tepon aku..

Trut trut trutt'..

Aku angkat...

suara lain macam dah time tu.. tanya then marah then ingatan..

Aku amati semula msg td..

Rupanya itu msg smlm punyer.. hampeh tol!!

Manela aku tahu n perasan..

Sabtu, 845pm hantar..

Gelabah aku cari bebudak nih..

Malamnya pulak.. dapat sms ugutan pulak.. ngeri sehh!!

" Pastikan ada sorg unit it standby pd Sabtu n Ahad , kalau x kena tatatertib"

" Pastikan pc kaunter boleh digunakan, kalau x kena tatatertib "

Amboiii... suke hati mak Limah kau jer nk letak kesalahan pd aku..

Aku bole defense time tu kalau terjadi la kan..

Dahla ari ahad, last minute, kunci pun tarak.. so, cane haa cane??

Jawablah!! Kalau rase diri pndai sangat..

Tahulah korg takde laki..bini..family..

Now nk kacau org yg ade laki, bini n family..

Pirahh mabok!

Isnin, kul 710am aku dh terpacak kat PDTT nih!!

Sekor pun tarak ..

Settle punye settle, Lastly, server tu memang rosak.. dah tu nk wat camner.. lagian, ekon pun rosak gak ..

So, salah aku? Still mau tarik aku ke ' kandang tatatertib kamo?'

No comments:

Post a Comment