Tuesday, November 12, 2013

2gether respon

Kadang-kadang...no...selalu aku terfikir dimana tanggungjawab bersama??

*Hari bekerja biasa

Pagi-hantar anak ke taska..hantar anak ke klinik..anak berak sebelum p keje..
Petang-jemput anak kt taska..balik ke rumah..
Malam@pepagi buta-prepared for dinner..angkat kain..basuh kain..lipat kain..basuh pinggan..anak nangis mintak susu..mintak tukarkan pampers dia..xpun ngigau xbole tido.

-- ni sumer keje aku...usaha aku...

*Hari Cuti

Pagi-prepared for breakfast..basuh kain..lipat kain..kemas umah
Tghari-prepared for lunch..
Malam-sama mcm mlm ari biasa la...

ayahnya cuma main ngan anak..tidurkan anak..

Yang penting...keje aku memang lah banyak...sangat okeh!!penat aku dibuatnya.....

Dahla malas nk pikir...xde mud nk berleter lagi...

No comments:

Post a Comment