Sunday, March 2, 2014

Im sorry

Pelbagai persoalan yg timbul pada hari ini...

Mudahnya beliau ... mengandung tiada alahan...tiada sakit2..tiada mengada2 mcm aku...dan tiada sakitnya bersalin mcm aku....bernasib baiknya diaa... Untungnyaa..Adakah aku pun begitu??

Beliau mengandung..aku pun mengandung jugak..tapinya..takde orang pun nk ambil berat mcm org lain ambil berat pasal beliau.... Mengapa??Untungnyaa....

Aku sakit...beliau takde sakit pun...tapi ada orang bertanya...apa khabar??dah sehat??menghidap jela aku sorang2....

Orang lain excited ngan perot beliau...perot aku??takde sape yg nak 'cara' pun!!!Lantak kaula..

Aku ni tak penting....ada xpe..takde lagi bagusss...menyusahkan org jer...dahla 'jahat'!!

Beliau ditatang dengan penuh..kasih sayang...belaian...pengharapan...Aku??ada dapat mcmtu??Bolayan!!

Beliau didoakan perkara yg baik2...Aku sekadar pinggiran jer...Say hello hi and say bye2..Untungnyaaa..

Semua orang gembira dengan anak beliau ...bagaimana anak aku??

Agak2 nya lah...ada x orang beri pengharapan,doa,kata2 manis khas buat aku masa nk bersalin nanti???
Agak2 nya lah..ada x orang eksited giler nk tengok anak yg bakal aku lahirkan nanti???
Agak2 nya lah..ada x orang yang berfikir tentang keadaan, kesihatan aku sekarang???
Agak2 nya lah..ada x orang yang tak sabar2 nk tggu aku bersalin???
ADA TAK AGAK2 NYA LAH...???

Tuhan memang kurang adil kalau bab aku...nama je menantu perempuan tunggal...tapi mcm TUNGGUL je aku ni....takde pun takpe..kalau ada menyusahkan!!!

Yess..i am from different family not yours...i have my own feelings differ from you....

I'm sorry...but this is who i am.
I'm so so emotional when it goes to myself..when im comparing something..when i find out tht i'm not the 1st one...i'm the last one...last person ever...from yours..

No comments:

Post a Comment