Tuesday, July 1, 2014

in 3yrs

Dalam masa tiga tahun...mcm2 bole jadi..

True colour?

Yes...

Dulu syg...now Awak...
Dulu syg..now Aku..

Dulu perkataan bole dikatakan nice lagila..
Now..byk perkataan kesat dilemparkan.

Bangang..
Bodoh..
Bengap..

Dulu..bole ditegur.
Now..xbole..
Pantang ditegur pasti melenting..
Pasti keluar kata kesat..

Mengapa jadi begitu wahai kekasih?

Pasti mengalir air mata ku bila mengenangnya.

Besar sangatkah kesalahan ku?

Jangan kau maki hamun kepadaku.

Walaupun pada ibu bapa kau tunduk baik lagi sopan bertutur kata tapi padaku kau buat endah x endah saja akan perasaanku..

Sesungguhnya Allah itu Maha Adil..
Sesungguhnya Allah itu telah bagi hukuman cash padamu tapi aku tidak sedari.

Aku hanya diam..Malas menegur org yg tak bisa ditegur..kerana kemudian harinya aku yg terasa hati dek perangai kamu..Ya aku sedang makan hati!!

No comments:

Post a Comment