Sunday, August 3, 2014

omg!!

Arini 39w3dys..

37w dh lpas..
38w pun dh lpas..
39w pun sama..

Huhu.

Mama takut.
Mama risau.
Mama penat.
Mama serba xkena.
Mama putus asa.

Tinggal 4 ari je lg.
Itupun kalau btulla 4 ari.

Ohh Tuhan!!

Apakah rancanganMu yg sebenarnya??
Aku sangatlah tertanya tanya.

Ya Allah permudahkanlah segalanya.
Buatku.Buat anakku.
Ohh jangan buatku rasa menyesal atau fobia.

Ohh ini sejarah.
Ohh ini realiti.
Penatnya menanti.menunggu.
Sesuatu yg tak pasti.

Ohh dimanakah penghujungnya?
Ohh dimanakah titik noktahnya?
Aku ternanti2 tercari2.

Aku dh busan.
Aku dh muak.

Ramadhan sudah berlalu.
Begitu jua Syawal.

Apalagi yang kau mahu?

Cuti makin hari makin berganjak.

Oohhh..

Ini kerja gila..menggila..buatku jd gila.

Puas sudah merintih..merayu..
Berdoa..berharap..berhajat.

Tuhan.
Terasa seksa azab bebannya.
Sesungguhnya Aku hambaMu yg lemah selemahnya.

Sakit sudah semua badan.
Sakit sudah kepala memikirkannya.
Sakit sudah semua urat dibadan.
Sakit..sakit..sakit.

Tunjukkanlah keajaibanMu.
Sesungguhnya berikanlah hukuman yg setimpal diatas penantian ku ini.
Sungguh ku terseksa.
Seksa sungguh!!!


No comments:

Post a Comment