Wednesday, August 26, 2009

new car+new month

New Car..yay!!kete aku dah sampai!mulanya ayah yang bawa kemudian aku test drive kat highway pulak.from temerloh to lanchang highway.nervous jugak time tu.then,tiap ari aku drive pergi keje tapi kete tak tinggal kat ofisla.ayah aku bawa balik umah.makin lama,makin seronok jugak bawa kete ni.yela kan,kete sendiri.insya-Allah minggu depan aku dilepaskan untuk drive pergi n balik keje seorang diri.aku pun makin hari makin confident nak drive keseorangan.
New Month..tup..tup..Ramadhan dah memunculkan dirinya.sekejap saja.tapi dalam suasana yang agak hambar (i guess,i think la).nape?walaupun aku dapat bersahur tiap ari dan berbuka dengan lauk yang sedap-sedap belaka.mungkin dalam keadaan sekarang tiada lagi istilah 'balik kampung dan berbuka bersama keluarga' lagi.kerana..aku disini.ya.tetap disini.tidak kemana-mana.

No comments:

Post a Comment