Monday, November 30, 2009

aku accident lagi!!aduhh!!

29 nov 2009,6.10pm-napela ngan aku ni..asyik accident jer..padahal bawak kete tak sampai setahun pun tapi macam2 telah berlaku dengan sekelip mata..trauma n fobia aku dibuatnye!!i hate this!!so much!!
entah macam mane entah,aku baru je lepas tinted kete kaler silver.then petang tu aku nak balik ke rumah then dummmmm!!!abis bumper aku n bonet depan.pakcik kete depan tu pulak pandang aku semacam je macam nak telan aku hidup2 time tu.no pakcik!this is not my fault!kete belakang yang wat dajal not me lah!tak tahu nk describe perasaan aku time tu.mulanya aku terkejut giler of cosla kan..then,marah pun ade..yela,kete aku,kete baru pulak tu..pastu,sedey sikitla..then tak tahu nak buat apalagi..aku duduk je dalam kete tunggu sampai amir n konco-konconya datang ke site.napela benda ni berlaku pada aku..?aduyaiii..erm,tak pasal2 aku kena dahulukan 400 sebab aku P lagi as a penalty la..baru ingat nak bayar utang papa this bulan..huhuuu..sedey giler!

No comments:

Post a Comment