Sunday, November 1, 2009

snow shite??

aku bagaikan snow white..sudah lama terbaring kaku,memejamkan mata bersama orang-orang kerdilku disekelilingku..tikanya itu datangnya seorang kesatria yang gagah..membawa bersamanya satria..lalu aku diciumnya..sehingga aku tersedar dari mimpi selama 5 tahun..lalu aku terus membuka mataku dan menyambut kedatangannya dengan menarik nafas lega..aku tersenyum..dengan kehadirannya,membuat aku lupa tentang kejadian pada 5 tahun lepas yang telah melandaku..aku bagaikan kelahiran baru..seolah aku tidak pernah hidup selama ini dan pada tika ini hanya dia sahajalah yang aku kenali..orang-orang kerdilku juga tampak gembira dengan kebangkitan aku ini..dengan muka bercahaya,dengan semangat yang kuat dan yakin..mereka amat berterima kasih kepada kesatria itu..aku menatap wajah dan kelibat kesatria itu dengan membawa harapan..

"yakinkanlah aku selama bersamanya.."

No comments:

Post a Comment