Thursday, April 22, 2010

i love u baby!

acap kali aku berkesempatan menemuinya..aku akan melihat satu persatu pada wajahnya..mencari apa yang tidak kena..dimana cacat celanya..namun, biarpun ada, hatiku tetap ingin menatap wajahnya..walaupun pada sesiapa yang memandangnya hanya akan melihatnya begitu sahaja tapi tidak aku..mungkin aku tahu apa isi hatinya..mungkin aku tahu apa kebaikannya dan kelemahannya..mungkin semua ini terjadi disebabkan aku suka padanya..memang suka padanya!..aku cinta padanya!..aku teliti dari tiap segi..wajahnya..pakaiannya..badannya..pergerakannya..percakapannya..aku memerhati semua itu..lalu perasaan cinta itu menerjah datang bersama angin dan kekal di hati ini..
Oh tuhan!aku amat bersyukur kerana ditemukan insan ini.walaupun insan ini serba kekurangan namun hadirnya dia di hati ini,dalam penghidupan ini,di saat ini mampu membuatku berasa puas.dan yang paling penting aku bahagia!
ku harap perasaan ini akan kekal dan terus melekat di hati ini.....

No comments:

Post a Comment