Tuesday, October 26, 2010

kursus at de rhu resort

actually minggu ni adalah minggu yang amat n teramatlah suspen buat aku..maybe he also..yela,ape taknye..minggu ni lah yang menentukan jauh dekat hubungan kami berdua..minggu ni lah yang menentukan kehidupan baru kami yang akan datang..

Jeng..Jeng..Jeng..

Abg dapat ke SK Penderas,Kuala Krau..

Itupun abah dah habis tolongla tu (perhaps)..sbbnye takde kekosongan lain dah kt sek yang terdekat setakat ini..lainla if post PT N17 tuu..confirm dpt dekat coz byk kosong kt situ..

Ape2 pun aku tetap menadahkan tangan tanda syukur pada-Nya..di atas kurniaan-Nya..

Still lagi dalam Temerloh,Pahang even a bit far..too far..n memang jauhla kan..apa nk dikata..redha jela.

Aku kesian jugak kat abg..kena berulang..terpaksa or rela hati abg??

Tapi abg kata sanggup berbuat begitu..Aku terima jela.

At the same time,aku masih mengikuti kursus ku di De Rhu Resort..resort yang telah lama bertapak di situ (maybe)..but isi dalamnye masih cantik n diterima akal..

Ade jugak kawan yang mengusikku suruh honeymun kt cni..hahaha

Aku nak pegi tempat paling indah..bukan mcm resort ni..hahaha

Then,saje try bukak website resort ni...wah gitu!!..nampak cam indah..bile datang cni,tahula 'indah' nye macam mane..hahaha

Biasela..Judge a book by its cover kan..Promote punye pasal..

Entah..hati aku melayang-layang..tiada keseronokan disitu..

Asyik teringatkan abg..

Bagaimana keadaannya...?
Okeykah dia...?
Penatkah dia..?
Ade masalah ke..?

Ape2 jela yang negatif..senang!

Rase tak sabar gile nk balik Temerloh..padahal rumahku bukan kt situ pun..haha..Mentakab mali..

WhatEver!!!






No comments:

Post a Comment