Tuesday, October 26, 2010

ngape??

sejak sekian lamenye meninggalkan meja,kerusi,komputer,printer n sebagainya di opis...pelbagai cerita karut marut kedengaran di halwa telinga..yang mungkin dapat menambahkan 'tahi' telinga..

bayangkan,sejak aku ke kuantan iaitu pada isnin,18 oct hinggalah kamis,21 okt telefonku asyik berdering.macam telefon rumah daa.heehee.banyak betul kes yang perlu diselesaikan.ini baru aku tiada seminggu.agaknya macam manela sebulan,2 bulan,3 bulan.wah!!..ni dah lain macam je lame cutinya..ready dah ke??..heehee..

so,hari ni aku memunculkan diri..

kak ina menasihatiku tentang apa yang terjadi..

dia mengatakan bahawa aku cepat 'melatah'..aku faham akan maksudnya itu..dan aku juga tahu siapa dalangnya semua ini..

aku mengaku bahawa aku memang seorang 'begitu'..ya.

dengan berlandaskan sifatku yang agak lemah,hanya marah kecilan begitu sahaja yang aku dapat utarakan pada kalian semua..

aku akui..yang aku tidak boleh ditimpa masalah..aku benci akan masalah yang melanda..

patutla..aku perasan akak kekekokan kak ina selama ini..

mungkin inilah puncanya..

kerenggangan itu muncul secara tiba-tiba..


No comments:

Post a Comment