Wednesday, March 16, 2011

Kajian

Sejak aku duduk di 'situ' , aku ingin membuat satu kajian mengenai keluarga baru-ku~

Mama : seems so far okeyla..sometimes quite ok..sometimes makes me sedikit gerunla bila beliau tak banyak cakap..aku tahu banyak benda pasal aku dlm fikiran beliau.

Abah : jangan lah ckp tentang beliau..jarang sangat ada..aku faham tu..quite ok actually..selalu balik rumah then pretend macam takde apa2 berlaku..diluar mahupun didalam.

Along : yang ni ok sebenarnya..kena ikut tune..boleh masukla dengan beliau.

Abg Long : mulanya agak pemalu ngan aku..then, no more..beliau sporting n giler gakla.

Ina : Ok!suke layan gelak aku..

Yah : Ok!suke gak layan gelak aku..

ABANG : yang ni tak payah cakapla..start da nk merintah aku.. "yang, nak air milo" "yang, nak air" "yang, jangan lupe gosok baju abg" "yang, panaskan lauk" "yangg, abg nakk.." hahaha..

No comments:

Post a Comment