Wednesday, March 16, 2011

terasa asingnya~

terasing??Ya atau Tidak??Benar atau Tidak Benar??

mengantuk sangat-sangat arini.entah.tak tahula kenapa.

sejak duduk berdua..bersama keluarga mentua..kadangkala ada terasa kelainannya..memang tidak dapat dinafikan..bohonglah kalau aku kata 'amat bahgia' kala ini..

'Bahagia' sangat-sangat andainya ada kediaman sendiri..tp aku mengerti..tiada kemampuan di kala ini..Pasrah..Redha.

Tiba-tiba daku teringat akan family ku..papa..mama..abg..ngah..adik..dan juga No 28.

Bagaimanakah keadaan mereka setelah aku pergi?

Adakah mereka merindui lalu menantiku di waktu ini?

atau ..

Tiada apa pun yang berlaku.. hanya aku sahaja yang 'emo'

Walhal abang dan kakak ku sudah pun meninggalkan mereka.

Now, my turn.

Biasalah kehidupan yang fana..kehidupan bagi seorang insan bernama manusia..

Tidak lari daripada meninggalkan,ditinggalkan lalu meninggal..

Itu lumrah..normal..bukan aneh..bukan juga ajaib.

Ada akak kat opis kata, terdapat banyak benda ajaib kat dunia ni..so, aku dah jumpa salah satu daripadanya.. oOpss!

Apa tuuu?? Heeee .. macam tau jerr!!

Biarkan!

Bisakah aku menggalas tugas baru ku ini??

Bisakah aku menepati citarasa pasangan ku ini??

Bisakah aku menuruti segalanya??

Bisakah..bisakah..bisakah..???

No comments:

Post a Comment