Wednesday, September 28, 2011

10 minggu

perkara yg sedang aku lalui :






-rasenye dah hampir 2 minggu dapur tak berasap ... sbbnya aku tak larat bau dapur ... busuk teramatlah busuk ...



-x dapat nk settle kan hal umah sblm pegi keje ... tmpt tido x berkemas .. pinggan x basuh or simpan .. dapur x bersapu .. umah berhabuk .. sbbnya pagi2 lagi badan rasa lemah, sakit2, loya2 ... selalu la pk nk pegi keje ke x arini ?



- selalunya pada waktu malam aku melipat n membasuh baju .. tapi x dpt gak .. sbbnya lpas balik keje, mesti badan rasa x sihat punye .. so, xde mood nk wat keje umah sumer tu ..






so, banyakla keje umah yg terbengkalai disini .. nak wat camner kan? bukanya aku sengaja or malas nk settle kan ....






badan sehat pun jap je ... pastu rase x sehat balik ... time sehat tu, bolela wat keje umah ckit ...






itulah penangannya my pregnancy ni ... nak tak nak kenala hadapi jugak kan !






kalau ikut perkiraan misi kt kk kerdau tu, BB dah masuk 10 minggu .. wah!






berdasarkan satu blog ni :






Minggu 10 - semua organ penting telah bekerjasama. pertumbuhan otak dan sel saraf terbentuk. ia menyerupai manusia kecil panjangnya 32-43 mm dan berat hanyalah 7 gram.


inilah rupanya ... wah ade dlm perot aku ke mcmni?







No comments:

Post a Comment