Sunday, September 18, 2011

hiduP!!

aduhh! sakit pale la woi!! sejak menjak ni sakit nila yg slalu singgah..

hurmm ...

smlm jalan2 kt tmloh, abg ajak singgah umah maknya... pulak ... hurmm ... layan kan jer..

then, mama ajak g knduri kawen kt kepong, keyel ...

smbil tu jenjalan n soping skali la kat sana ...

tetibe ...

aku teringat ..

saat aku disana dulu kala ...

hampir 3thn genapnya ... tidak menjejak kaki ...

ohh ...

kepingin rasanya nk bershoping ...

pegi midvalley ... sogo ... wah!

ingatkan nk pegi nati2 ... nk soping baju peknen aku la woi ...

hurm ... tgkla camner ...

duit ade ke x?? persoalan tu?? hehe ....

pastu aku teringat n rindu sama itu Vista Angkasa Apt ...

tmpt aku menyewa dulu ...

dahla jauh g keje .. memg adventure lah ! ...

dari pantai dalam ke Technology Park, bukit jalil nu ...

time tu rase CeRiA sungguh hidop! KaYo ! BeBaS ! etc la....

sekarang ni dh lain ckitla ....

banyak benda kena pikir kan ...

takpela ... anggap lah ini suatu kemajuan HiDuP ...

No comments:

Post a Comment