Tuesday, October 11, 2011

masuk opis smula

hohoho... arini aku berkesempatan masuk opis... eh lain macam je bunyik nya... xdela.. saje je intro gitu ...

isnin : berada di c.h ... ingatkan boleh la escape meeting ptg tu yakni start 230pm ... last2, tggu jugak .. dasar skema tula ! turun gak dlm kul 4++pm smpai rumah kul 9++pm ...

selasa : patutnya g checkup ... tp rasenye nak wat cuti perjalaanan la .. jauh kan.. ibarat arini aku baru turun dari c.h la.. andaian aku ! lagipun badan x berapa sehatla arini ...

rabu : pagi2 g kinik, checkup ... 2jam gakla kt kinik ... aduh ! loya giler ! then, nak xnak masuk gakla opis ...

x pasal2 aku kena marah dek misi td ,, pegi mane td? lambat masuk ?.. aku pun jawabla, dorg suruh sy pegi makmal la.. bilik lain la ... manela aku tahu kan .. watever !

doc scan perot ... rase geli2 .. doc letak gel pastu amik roll-on tu pusing2 kt perot ... nmpak dia ! kenit ! doc ckp ni baru 8 minggu ... oh ! wrong date la ...

si kenit ni la yang wat aku mual2 ... x selera makan .. sakit2 badan bagai ... sabo jela ... moga cpt membesar dlm perot ye ! xsaba nk tgk si kenit ni lagi !

No comments:

Post a Comment