Thursday, October 27, 2011

new hobby

muntah ... muntah ... muntah ...

hurmm, itulah hobi terbaru aku ...

dulu pepagi je, skrg lebih kpd waktu petang ... mulalah tekak ni rase kembang gula~

actually badan ni rasa x bape sedap sejak bangun tido ,pegi keje, wat keje, smpaila nk balik keje ... jap rase mual ... lapa x terkata ... tekak pahit .. sakit perotla .. sakit kencingla .. haishh mcm2 la ...

bilakah semua ini akan berakhir ? x dayo dah den ni ha ..

tetiba rase mcm malas pegi kusus kt putra square tu .. yela, dahla kursus pasal web, so mestila perah otak ckit kan .. eh bukan ckit tp banyak tuu .. aku ni .. dahla bdn x sedap, nk perah otak lagi .. haishh .. ini tak bole jadi .. tapi .. nati sape nk ajar aku kalau aku x pegi .. bole caya ke ngan bdk sorg tu ? entah pegi entah tidak .. maybe sampai kuantan tapi bukan tmpt kursus .. g lepak umah kwn dier pulak .. haishh.. mcm2 problem bebudak skrg nih .. Entahla Labu ~

entahla .. skrg ni x pk ape2 .. pk pasal kesihatan diri jek .. nak kata ikutkan sgt, x jugak .. tapi .. itulah .. kalau rase mual, mcm mane nk ketepikan perasaan tu ... kalau nk muntah, takkan nk tahan kan.. dah tu cmner?? .. x reti dh nk wat cmne .. balik2 perasaan n sakit tu dtg lagi ...

tetiba rase mcm nk pegi scan si kenit ni la .. amacam?? .. nk tau napela mummy ni asyik sakit2 ... sbb dier dah besar ke kt dalam ?? haishh .. nk p kinik pun rase x larat ....

Ohhh.. mual dh dtg ni......

nak je suh doc suntik ubat pengsan kt aku ni .... pengsan selama sebulan ke ... eh mcm koma la pulak !! hehehe ...

"Adik ... stop la ye ..." luah mummy kpd adik.

No comments:

Post a Comment