Monday, November 21, 2011

demi

nk cakapla arini aku masuk opis kul 10am taw.. hehe .. bukan sengaja ok! .. sbb nya aku sakit pale pagi td .. biasela .. simptom2 tu ade lagik melekat pada aku ni ha ... watever lah kan! .. sayang pulak nak apply cuti .. baik aku simpan selagi yang boleh la aku simpan .. nak carry fwd ke pencen lagik la .. ha banyak tu ... giler cutila kau ni mira oii! .. ahhaha ... pedulik! .. td makan roti canai sekeping pastu nasi goreng .. tp x abisla .. tinggal separuh je .. nati repeat semula la .. tetibe rase nk cite sumer benda kt sini .. sebenarnya aku boring nie .. bukan takde keje nk wat tapi aku ni .. asyik xde mud je .. sejak peknen ni macam2 perubahan pada diri aku .. jadi pemalas bekerja la .. itula inila .. smpai abg pun selalu ngomel pasal aku .. hehe .. sbb aku ke @ yg kt dalam ni? .. boboiboy .. hehe .. aku wat mane yg penting aje skrg ni .. benda yang remeh temeh aku x layankan .. bole gitu? .. haha .. yang aku utamakan sekarang ialah pasal kesihatan diri aku .. n boboiboy nila .. yela, aku memanjang sakit n x sedap badan sejak peknen nih .. nak sangat tunggu time badan normal dulu .. xtahula kesampaian or not kan .. xde rasa mual, pening pala n sakit2 badan .. sihat sokmo! .. bole g jenajalan tanpa rasa risau .. ni nak g johor pulak .. huih, jauh tu yang! .. xtahula mcm mane keadaannya nati .. abg beria2 nk suh aku pegi .. entahla .. moga Tuhan sentiasa lindungi aku! ... kalau ikutkan memang la seronok n nak sangat dpt g jenjalan tapinye aku x nak menyusahkan org lain nati .. ha, jangan salahkan aku time tu ... aku ni dahla x bole makan sembarangan .. means agak memilihla ... kalau bole, nak makan benda yg pedas sbb nk kasi ilang mual kan .. pastu sokmo nk makan nasi goreng pedas .. haha .. x kira siang malam .. nak jugak! .. hish, mcm2 pe'el aku kan .. haa, baru tahu .. sampai bila keadaan ni melanda n berhenti, aku sendiri pun tak tahu .. kdg2 smpai aku x kenal n x paham diri aku sendiri .. huhu .. begitulah penangannya! .. yang penting aku cuba kuatkan semangat n pulihkan mana yang patut n mampu aku lakukan .. demi diri aku, dia, keluarga n kerja ....

No comments:

Post a Comment