Monday, November 7, 2011

jealousy?

cemburu ? pada siapa ? jeng jeng jeng ....


actually xde ape2 pun... perasaan tu tiba2 hinggap kt aku... kenapa pula? yela, tiba2 terkenangkan time aku dulu ... aku n abg kawen .. xla se 'gah' itu ... tgk pada hantaran pun sudah tahu .. inikan pula ckp2 org .. bertuah dpt somi 'org kaya' .. bisik hatiku .. bukan aku x bersyukur namun .. aku hanyalah insan biasa ... majlis meriah, besar-besaran .. punya bajet tinggi.. baju n pelamin cantik .. x mcm aku dulu .. biasa2 aje .. bak kata org ' x puas' ... hantaran sedang2 aje ... tapi dia .. hantaran mcm artis je .. x mainlah sedulang tu rm1k ... boleh blah! ... aku? .. sumer hantaran bajet2 belaka .. huhu.. nati sanding buat kt dewan ... lagi terasa aku .. aku x mampu buat sumer tu di hari perkahwinan ku .. senang cite aku x mampu nk 'challenge' segala2 nya yg dia ada ... xpela.. dah nasib aku ... somi aku bukan 'org senang' ... keje pun 'biasa2' aje ... x mcm somi dia ... huhu .. sekali lagi. .. mungkin itu takdir yg Tuhan rencanakan pada dia selama ini .. xperlu pening kepala pikir pasal duit .. kebanyakan org 'sponsor' .. time aku dulu .. kalau xde duit, jgn mengadalah nk kawen! .. nk buat majlis cari or gali la duit sendiri! ... seksa gakla time tu pikir nk kawen .. ready or not kan .. nak taknak kenala berhempas pulas, ikat perot nk simpan duit .. dier sikit, aku sikit... bila campur, kira cukupla tu nk buat majlis ... kalau x cukup, lambat pulak kawen nya ye dak?.. tepuk dada skrg ... hehe ..


Kengkadang tu aku malas nk pikir pjg2 or dlm2 pasal hal ni.. disebabkan ianya singgah semata-mata utk mengaburi hati aku, lalu aku tepis sekuat yg boleh aku tepis .. yang penting kehidupan sekarang yakni kehidupan seorang suami dan isteri ... cukup sempurna bagiku pabila sebuah rumahtangga itu, suami n isteri duduk sebumbung dan ada sentiasa disisi xkira ketika susah mahupun senang ... balik keje kita tau somi kita ada blk jap lagi.. bangun pagi celik mata, somi ada disisi ... begitu juga sebelum tido pejam mata peluk bantal, somi ada disisi tido bersama .. itu yang PENTING!!!

No comments:

Post a Comment