Wednesday, January 4, 2012

mix

mix feelings!! itu yg dimaksudkan .....

sejak aku peknen ni, mcm2 rasa ada....jeles??was2??sedih??gembira payah sekali....xtaula nape jd begitu.....

jeles sbb ade org peknen selain aku thn ni ...... hihi ....

was2 pd abg ..... slalu ade msg sorg pempuan ni .... kdg2 tu terpikir pjg pasal ni ..... sejauh manakah mereka?? aishhhhh ....

sedih diperlakukan begini ...dlm keadaan begini..xtaula aku xlarat nk wat byk keje n slalu sakit...jgnla marah aku .... or hentak2 hempas2 pintu ...tanda protes ngan aku ...... huhu .... sedey sgt taw!!! bkn aku sengaja ...... bkn aku mintak sakit begini berlarutan .....

so...gembira sukar datang sejak peknen nila..... sbb byk perasaan negatif yg menyelubungi diriku ..... aku cuba control segala ni .... tp kdgkala goyah juga ....

bagi para lelaki yg bergelar sang suami.... diharapkan fahami dan selami akan perasaan seorang wanita yg sedang mengandung ...yang lain dr yang lain perangainya...yg selalu sakit tanpa mengira waktu...yg tidak larat dan tidak dpt membuat kerja spt sebelumnya...yg terhad akan layanannya..yg cukup n penuh emosi didalamnya...bkn dia sengaja or mintak segala itu terjadi..tapi..ianya berpunca drpd siapa??tanyalah diri sedalam2nya....wanita juga faham akan pengorbanan sang suami begitu jua sebaliknya....masing2 perlukan perngorbanan walau sekecil zarah sekalipun....itupun kalau mahukan ianya berhasil n tahan selamanya......moga bertahanlah kamu selama 9bulan itu~

No comments:

Post a Comment