Thursday, January 26, 2012

tabiat

aku penah cakap kan...
aku kalau xsuke sombebody, aku akan senyap sunyi...malas nk beborak..
so, pada sesiapa yg nmpk aku sunyi sepi, tht means adalah yg x kena tu..
i hate u!!..
xtaula sejak bila aku memg menyampah tgk dia..
kalau dia ada, aku rase xsedap ati...mcm tau2 je aku akan kena nati..
tak arini..esok..lusa..
hish...jgn mengenan ngan adik sudahla...
dia sape asyik nk perhatikan aku je??nk tegur aku??itu xkena..ini xkena..
dia perfect sgtkah??
aku tulis status dlm fb...dia dulu yg perasan n tanya..aku gaduh ngan sape??
its you!!!xkan xtau kot..
memg xberminat ngan kehadiran dia...oMg!!
pastu suka mengadu domba..
ye!aku kawen ngan adik kau!!
tp janganlah smpai nk interprete or masuk cmpur family aku..
mengadu sana sini...
bercerita tentang aku..
banyak betul dosa aku pd kau ye??
padahal aku tak pernah usik kau pun!!
tapi nape kau suke kaco aku??
we are different..from different family..so jgn anggap aku sama mcm kamu!
lain org lain caranya....

No comments:

Post a Comment