Wednesday, May 8, 2013

dissatisfied

x kira nk ngomong jugak neh!!

ha tu diaa...

bukan apa..

kadang2 people x alert dgn kesenangan org lain..

dah tahu menumpang buat cara menumpang ye dak...

ini makan minum ,tmpt tido pun kita nk sediakan...lemak la weh!!

x kan x fikir kot...org tu beli guna apa..guna duit daun ke..kutip merata seberapa byk pastu byr..gitu??

asyik datang berlenggang bayam aje..itu takde..ini takde..pastu mintak kt orang...pastu x pandai nk ganti balik..walaweh!!

dah tahu ade anak kecik..fikiran kenala luas terbentang...

itula..jarang sekali pegi bejalan..bejalan jauh apatah lagi..nk harapkan fmily org je...kata org nk 'menumpang tui'..hak tui!!

xtaula dia manage family dia macam mana kan...dah kalau kt kita pun dia sanggup wat macam tu..x sangka.

dulu dia yang sibuk menegur kita..itu salah..ini salah..kena rajin...jgn malas..wah!!sangat bengang bila teringat kesah itu beb!!dah dah.

kadang2 aku nampak sendiri perangai n sikap nya .. tak seperti yang di cakapkan.. malah lagi teruk dari aku..maybe!

itula..usahla jaga tepi kain aku yg x berapa nak lawo n mahal mcm dia tu..mind ur own business ok!!

itula..kadangkala ada betullnya...manusia ni makin kaya@byk duit,makin kedekut la dia..memang!x dinafikan.

usahkan hendak menghulur barang seringgit...pabila bagi pinjam@guna barang kita, dibuat seperti harta nya sendiri...habis...rosak barang aku..adeh!!

aku bukan nya nk berkira...tp..kalau org buat barang aku mcm barang dia dan dia rasa tiada tanggungjwb langsung terhadap barang aku itu..so get lost!!

aku saja letak ... saja nk tgk perangai memasing...tapinye..macam...harlem shake!!

kalau barang org lain dia boleh buat macam tu..of cosla barang dia pun dia buat macam tu jugak..atau pun..dia sayang bangat?!

Udah udah...baik pegi toilet amik wudhu..solat yuk!!

*Aku kalau x suka someone tu..sampai bila2 aku xkan suka...melainkan someone tu tunjuk perubahan yg baik dan aku bole terima someone tu semula*

No comments:

Post a Comment