Monday, October 7, 2013

since

Since 26 aug lepas....hatiku tak lagi tenteram..konflik jiwa..kelaurga entah ke mana..

semalam..ada kesakitan lagi..dan aku yakin...akan terjadi lagi kelak...yakin!!pasti!!wajib!!!arghhhhhhhh....

aku marah..aku sedih...aku amat kecewa.....tau tak???!!!

Patah Seribu hatiku....

Si bodoh tu bukan milikku..

Kerana nila setitik,rosak SUSU sebelanga...

Aku bini no 2....

Tuhan ambil sahabatku lagi....

Kau kan temui bahagia walau ku tak bersama....

kecilnya hatiku ini tiada sapa yang tahu...
kecewa...menyesalnya aku.....

biar sakit zahir jangan yang batin!!!

sakit zahir lama kelamaan akan surut jua tetapi sakit batin.......??

tidakkah pernah beliau berfikir bagaimana susahnya aku..??

Oh Tuhan...inikah suratan buatku...??

Oh Tuhan...dimanakah silapku..??

Oh Tuhan..siapakah aku baginya...??

Oh Tuhan..dimanakah beliau meletakkan aku...??

Oh Tuhan....ku tak mampu menghalangnya kerana ada kuasa besar melindunginya..dan beliau cuba untuk mencari perlindungan besar itu...yang pasti ianya bukanlah aku!!!

Oh Tuhan..ku tak mampu bersuara setelah aku berbuat demikian,aku juga yang terluka dan dianggap tidak memahaminya....aku yang dilabel tidak pernah mengertinya..!!!

Oh Tuhan...aku mohon berteduh dibawah perlindunganMu.....sesungguhnya Kau yang Maha Adil lagi Mengetahui segala isi alam ini....

No comments:

Post a Comment