Tuesday, February 16, 2010

bad wednesday!!

entah mana datang anginnya..datang taufannya..arini ialah bad day aku!bad wednesday!aku kena marah..aku kena tegur..oh Tuhan!apa salahku?ampunkan aku!bermula dengan Pn Miza yang senget itu.memarahi aku tentang kehilangan charger camera.salah aku kah?aku kah yang bersalah?then cik hajar pulak.memanggilku masuk ke bilik nya.memang banyak cerita yang dipersembahkan.yeah!IT SUCKS!OMG!i cant believe that!sakit hati giler bile aku dengar dia bercerita.aku macam tahu sape dalangnya.kata mereka..

aku n unit aku tak buat kerja!
aku n unit aku tak pandai buat kerja!
aku n unit aku tak ikut arahan!
aku n unit aku tak bertanggungjawab!
aku n unit aku tak berdisiplin!
aku n unit aku tak ada pun tak apa!
aku n unit aku tak berguna!

apakah ini semua tuhan..
tabahkanlah hati kecilku ini untuk menidakkan semua!!

No comments:

Post a Comment