Thursday, February 11, 2010

mimpi..call..etc

smlm aku bermimpi tentang sebuah kereta yang aku tidak dapat menyetatkan enjinnya..awal awal pagi lagi aku takut n risau andai mimpi aku jadi kenyataan..alhamdulillah!tidak..tapi..kereta orang lain pulak jadi mangsa..ya!kereta amir!..hehe..macam manalah mimpi aku boleh related dengan dia??...ermmm..??..nasib baikla boleh tumpang kawan pergi kerja arini..then,arini dia call aku berjam lamanya..tak penah penah hayat dia call aku sebegitu lamanya..aku pernahla..aku kan kaki bergayut..ahakss..at least,aku happy sebenarnya!!..then,aku ingatkan nak hantar dia balik rumah disebabkan dia ketiadaan transportya..so..then..but..tak jadi..sebabnya dia kena pergi bera last minute..so,aku tak tahu pukul berapa kerjanya tu selesai dan boleh balik..so,aku mengambil keputusan untuk singgah pasar malam bersama ina,kawanku.

smlm adik aku mintak tolong jemput di sekolah.
mulanya nak anta amir balik rumah.
amir macam suruh aku hantarkan yah balik rumah.
amir beritahu dia balik dengan kereta jabatan.
aku berfikir-fikir nak hantar atau tidak.

last sekali..aku tak hantar sesiapa..hahaha

No comments:

Post a Comment