Sunday, February 7, 2010

Love is Cinta

entah kenapa sejak aku berkenalan dengannya,hati aku gembira.hidup aku tidak berasa kosong lagi.dan aku punya teman untuk berbicara,berkongsi masalah,bercerita,bergelak ketawa dan membuat kerja gila.aku tidak berasa malu apabila berdamping dengannya walhal aku boleh mendapatkan yang lebih baik daripadanya.tetapi aku tetap memilih dia.aku tahu dia serba kekurangan.aku tahu dia hanya hidup dalam kesederhanaan.aku tahu dia hanya punya jawatan biasa.akan tetapi aku tetap mencari dia sebagai peneman aku.aku harap apa yang kekurangan itu dapat ditutup dengan sifat yang tulus yang tiada pada insan lain.mungkin kelebihan itu hanya ada pada dia.kelebihan yang hakiki.aku berharap kelebihan itu dapat membuatkan aku semakin tertarik dengannya.sampai bila-bila.ya!selamanya!

No comments:

Post a Comment