Wednesday, September 22, 2010

eidulfitri 2010

hai selamat hari raya..hari untuk semua..hari untuk bergembira..lalalala..

there are so much nice songs for eid..and i like it all of them!~

raya tahun ni,aku x bagi duet raye pada bebudak..juz bagi pada family aku n abg je..ini adalah kerana kekurangan kewangan..al-maklumlah kan aku bakal meninggalkan zaman suka-ria ku dan menuju ke gerbang yang lagi masyukkk!!hangat!!theee~

apa yang seronoknya raya kali ni?erm,maybe dapat beraya ngan pakwe sendiri.then,tahun ni dpt duet raye rm10.okeyla tu kan.kubur rm6 (sokmola org tu ingat aku ni 'student' lagi haha),wan bagi rm2 (for all her grandchildren loh) dan open house umah paklang tan dpt rm2 lagi..orang bagi,amik jela kan..~

aku juga rase terharu sebab inilah hari raya yang last aku sambut sebagai anak dara..huhu

tapi maybe nex year hari raya yang paling hangat sekali..sape tahu kan?insyaAllah~

actually raya sudah lama tp baru hari ini (Syawal 13) aku berkesempatan untuk update hehe~

No comments:

Post a Comment