Tuesday, September 28, 2010

entah apa yang aku rasakan saat ini..aku sendiri pun tidak dapat mengenalpasti apakah perasaan ini sebenarnya..adakah aku yang terbawa-bawa akan perasaan ini?..ataupun ia memang ada..hakikat..ohh!..we can lie others but not ourself rite..itula yang aku pendamkan sekarang..

aku takut..
aku risau..
aku resah..
aku nerves..
aku tertanya-tanya..

apakah?
ohh apakah??

ya.ini semua berkaitan dengan pertunangan.kemudian berkait dengan perhubungan kami.ditambah lagi dengan perubahan yang akan berlaku antara kami berdua..

aku takut kerana :
selepas bertunang ni,takut2 ade yg berubah..tak kisahla dari segi emosi,layanan etc
dan aku takut kalau2 kami akan berjauhan kelak dek keje baru abg..

aku risau kerana :
selepas bertunang,abg akan bekerja di tempat baru,risau2 kalau terjumpa awek lain..oh No!!

aku resah kerana :
selepas bertunang ni,masing2 akan bizi then rase terabai pulak..tak mcm dulu..sweet jer

aku nerves kerana :
dalam ikatan pertunangan ni kan,org kata banyak dugaan dan cobaannya..so,aku nerves kalau2 aku x bisa harungi itu semua..

aku tertanya-tanya kerana :
tak tahu kemana abg akan dicampak..

Ya Allah!!Aku mengharapkan belas ikhsan dari-Mu.Janganlah Kau jauhkan kami.Sesungguhnya aku tak bisa menghadapinya sekiranya ia berlaku.



No comments:

Post a Comment