Thursday, July 21, 2011

"mana satu"

Arghhhhh!!

pagi2 lagi aku nk buat confession ckitlaa..

sebab peristiwa semalam la..

" kalau ada, adala... kalau takde, stay cni jela "

opsss....

apekah ?

mula2 excited pastu .... rase down giler smlm....

kemudian, cakap pasal pegnant pulak...

" dahla tu, biar jela kalau nk menjadi "

eh, mane satu ni ?

nak rumah ke anak ?

aku confuse.. betul2 confuse ... sudahnya....

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Ya Tuhanku, berikanlah yang terbaik buat kami.. Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui segala isi alam ini... Aku redha dengan pilihan-Mu Ya Allah..... Sesungguhnya aku terima apa yang Kau berikan padaku.... Aku hanyalah hamba-Mu.. Kerna itulah aku memohon perlindungan dan petunjuk-Mu .......

No comments:

Post a Comment