Wednesday, July 17, 2013

takdir

Kisahnya begini...pelakon warak (yeke) Ashraff Muslim kahwin lari kt Thailand...

Orang laki...kalau nak kawin tu,kawen jugak dia....even wife x izinkan...mahkamah x luluskan..

Bak kata datin...Takdirnya begitu...memula memangla sedih bagai nak rak..pedih sesangat..sape yg merasa dia tahulah!!

Kesian kan...isteri tersebut..even isteri ada silap..apa kurangnya sang somi kan..even x dapat anak..tunggu la lagi kann...chaitt!Alasan!!

Bagi aku la kan...kalau lah..benda yang paling tak diingini ini terjadi pada ku...memang aku sedih..pastu marah..kecewa..menyesal..cuba cari mana silapnya aku...

Then..aku akan buat keputusan yang gila...iaitu...mintak berpisah la...aku x sanggup...x nak aku share2..sharing is caring konon!!..cuba bayangkan,bini korg ade laki lain..kt badan penuh lovebite laki lain..so then wht do u feel n do??sumernya dah secondhand...ada tp macam x ada..so baik aku sara anak n diri aku sndiri...daripada dia balik ke rumah,buat aku sakit mata n hati jerr...pastu mintak 'tut'...ohh sedaplah kau ye!!Syurga lah sangat wahai ngko!!

Biarlah orang nak mengata padaku...jadi mak janda..dari jadi isteri pertama yang penuh dengan perasaan..x aman..x bahgia..x tenang..rasa x jejak bumi!!

Mungkin selepas sumer ini berlaku,aku akan menjadi bertambah kuat dan hebak...haha...

Bak kata abang...sayang ni kental..ape taknya tiap ari makan muntah badang..hahahahaha...gelak besar mcm badang jugakla gayanya...

Kita, manusia xkan tahu apa bakal terjadi kepada kita.... Itu sumer keje Tuhan... cuma kita kuat x kuat je menempuhnya..... nak nak lagi para wanita diluar sana... jaga2...hati2...kita ni kaum yg selalu dianiayai oleh ngko ngko ngko sekalian.

Punyelah payah sampai rasa nk mati bagi ngko zuriat,anak konon!!!Ngko masih carik lain!!
Punyelah pendam perasaan nk bagi ngko rasa hebat konon!!!Ngko masih carik lain ye!!!
Punyelah menangis berjujut air mata sbb ngko konon!!Tp ngko masih carik lain!!
Punyelah tahan sabar even sblm ni xde org penah caci aku mcmni melainkan ngko konon!!Tp ngko masih nk carik lain!!!
Punyelah berhempas pulas buat kerja rumah,jaga anak..macamlah ngko sorg je keje konon!!Ngko masih nk yang lain!!!
Punyelah ikut segala telunjuk ngko nk bg ngko rasa ngko tu ketua konon!!Tp ngko...!!!
Punyelah setia bagai siput babi ngan cengkerangnya ngan ngko konon!!Tp tengoklah ngko ..!!

Tapi ngko x hargai pun sumer tu.. ngko dah ranapkan hati aku,caci maki aku... mana mungkin aku terima ngko lagi.

Pergilah ngko jauh2 dari penglihatan aku...even kelibat ngko sekalipun....tak hingin aku melihatnya!!





No comments:

Post a Comment