Monday, August 23, 2010

jiwaku meronta-ronta untuk mendapatkan sebuah jawaban.padahal aku seolah-olah sedang menganiaya diri sendiri.mendera jiwa zahir batinku sendiri.apakah ini semua??aku tidak pasti.aku tidak mengerti.aku tidak mahu memahaminya.walau dalam masa yang sama,aku ingin.ya.aku ingin mengetahuinya.ohh.aku amat benci perasaan ini.benci!aku kenal dia.aku sayang dia.walaupun belum genap setahun.walaupun hubungan belum sampai setahun jagung.namun.ahh.apakah??ohh.aku seakan-akan hilang keyakinan diri.hilang semuanya.bagai mahu rebah.mungkin perasaan ini sahaja yang ingin mempermainkan diriku,hatiku.kenapa??pergilah jauh-jauh.jangan kembali lagi.jangan pernah untuk kembali lagi.padaku.pada dia.dan juga pada semua.seringkali berlaku pabila hati ini amat menyayangi,menyanjungi,mengagumi seseorang seikhlas hati.dan pada masa itulah dia datang.i hate this feeling!!pls help me out!!

No comments:

Post a Comment