Monday, August 23, 2010

sudah lama aku tidak merasakannya..
sudah lama perasaan ini tidak lagi menerjah kedalam penghidupanku..
sudah lama penghidupanku tidak 'diduga' sebegini..
sudah lama aku meninggalkannya..
sudah lama hati ini jauh dari sebarang kerunsingan..
sudah lama jiwa ini tidak mendidih..
sudah lama angin ini tidak menyapa ku..
sudah lama keadaan ini membuatku terfikir sejenak..
sudah lama aku tidak berfikiran sebegini rupa..
sudah lama negatifku hilang akan casnya..
sudah lama..
sudah lama..
sudah lama..

akan tetapi..
mengapa ia kembali..
mengapa ia menjemputku..
mengapa ia membuat hidupku tidak setenteram dulu..
mengapa mesti ada ia..
mengapa mesti ada yang ke3..?

Oh Tuhan!!
Aku berlindung dibawah naungan-Mu..
Aku memohon seribu keyakinan dari-Mu..
Aku mengharapkan yang baik-baik sahaja dari-Mu..
A.m.i.n.

No comments:

Post a Comment