Monday, August 2, 2010

luck??

pabila ku melihat akak ku..sungguh bertuah rasenye menjadi dia..ape taknya..segalanya ditanggung oleh suaminya yang tersayang..amat bahagia ku melihatnya..segala kehidupan mahupun keperluan persekitarannya..alangkah bestnya hidup sebegitu..itu dari pandangan kasarku la kan..aku tidak tahu disebaliknya pula..tiap kali pulang ke kampung,ada sahaja benda atau barangan yang baru ku temui..kasut,handbag,baju..dan paling ketara ialah jewellery..wah..amat mudah untuk memilikinya..bagaimana pula aku?..adakah begitu jua di suatu hari nanti?..insya-Allah..kuharap begitu..kereta?..ya,suaminya juga yang settlekan..pembayaran kereta,penyelenggaraan kereta hinggalah ke servisnya juga..memang masyuk!..aku bahagia untuk akak ku..mungkin kerana itulah dia mampu memiliki 2 orang anak..sepasang dah..seronok betul aku melihatnya..rezeki melimpah ruah untuk dirinya..memiliki cinta yang bertahan lama,suami yang baik,punya kemewahan tersendiri..apalagi?..cukupla buat aku jika aku menjadi dirinya..

No comments:

Post a Comment