Thursday, June 23, 2011

cause + kkL

disebabkan aku amik mc for 2 days aritu kan..

semua sibuk pasal aku..

yela, apa taknya lagian aku balik no28 tu...

kebetulan mak ngah + wan rocK singgah umah aku time tu..

tanye nape x p keje arini?

mak aku jawab "fenim2"..

ehem..ehem..

sibukla ngan andaian memasing..

"dah lekat la tuu" ... huuuu..

-----------------------------------------------------------------------------------------------
sesampainya aku di KK Lanchang iaitu nama penuhnya ialah klinik kesihatan lanchang, kenala amik darah n buat ujian air kencing... siap bole check pregnancy lagi tuh..saje je..manela tahu..buah mulut org ni betol.. result is -ve.. xdela wehh..

-----------------------------------------------------------------------------------------------

aku tak bole lupe kat pekerja farmasi tu la...rude giler ahh..dtg bintang xpun gaduh ngan laki dier kot..eh, mane tahu dier dah kawen yak?..langgar jela..aku tanya leklok, pain killer ni utk apa ya??pastu dier bole jawab cenggini "tadi datang sebab sakit apa, ubat tula" ... wah kemain lagi yerr menjawab tuh!!! xpe, nati kalau kau sakit, ade org layan kau cmtu.. padan muka hang!!

No comments:

Post a Comment