Monday, June 6, 2011

gth

pagi2 dah messy..tula, kalau starting the day bangun lambat sumernya jadi kelam kabut..org tu nk inilah..itulah..mcm2 arahan keluar..pastu mintak yg bukan2 last minute pulak tuh..org lain pandang slack jer kat aku..mcm nk terbeliak bijik mata korg ye!!..xpe..xpe..korg tak pernah rasakan n duk kat tmpt aku ni..so bolela mengejek aku dari bwah sampaila ke atas..setiap apa yang terjadi ada timbal baliknya sendiri..sedangkan bos sendirik tak nak defend anak ikannya..masakan pulak aku kan!!..aku faham tu..i've got it!!..i knew it!!..tak perlu nk berpura2..sekarang ni apa yang aku buat even betul n yang sepatutnya,org akan charge kita tak betul..bukannya kata gila..tapi tak buat kerja n bersalah!!..even kitorang sedaya upaya berusaha untuk mendapatkan apa yg dorang nakkan.. walaupun lambat tapi hasilnya ada.. tak gitu? daripada takde langsung n mulut berbau longkang (means menipu) ..kitorg akan cakap benda yg benar n sahih saja..takde tokok tambah mcm org lain yang tgh dok bercerita pasal aku tu..terima lah kenyataan..tapi dorg takkan faham..insist nak!!!GTH!!

No comments:

Post a Comment