Friday, June 17, 2011

deserve you!!

padan muka korang!! korang ingat senang2 je nak wat aku camtu.. o0o, time susah ingat aku.. time senang lenang kaya raya korang wat2 lupa je kt aku kan!!.. macamla aku tak tahu.. dan macamla korang buat tu korang x notice langsung or amik peduli langsung..

itulah manusia..

manusia mudah lupa diri.. manusia mudah berubah.. apabila kesenangan mengelilinginya..

tengokla nati pabila Tuhan amik semua 'kesenangan' korang tu..

sebab korang tak pernah rase.. sebab korang tak duduk tempat aku..

aku tahula siapa la aku nk berkongsi 'kesenangan' korang..

walaupun begitu, aku berhak membuat tindakan sewajarnya setelah apa yang korang telah lakukan..

jangan pernah panggil aku 'kawan'!!! sekiranya korang bukanlah seorang 'kawan'!! ingat tu!!

aku tak rela ber'kawan' dengan orang yang hanya merayu pabila didalam kesusahan saja..

mungkin ada hikmahnya aku tak bersama korang lagi..

biarlah aku sendiri...ya.. sendiri utk segalanya.. jangan kacau aku lagi..

sekiranya ingin meminta bantuan.. pergila pada 'kawan kesenangan' kamu yang lain..

orang buat baik pada kita, akan dibalas baik..

tapi..

orang yang buat taik pada kita, camne??

aku lempar balik taik tu!!!!

Deserve You!!!!

Ada pun takpa...

Tak ada lagi BAGUS!!!!!!!

Sapa kamu kalau bukan aku yang 'kutip' kamu??

Sapa kamu kalau bukan aku yang 'bawa' kamu mengenal dunia??

Sapa kamu kalau bukan aku beri 'kesenangan' itu???

Tapi itu semua sudahpun berlalu kerana 'kau' tamak.. tamak dari semua segi..

Kamu rampas apa yang aku ada.. dan paling kejam lagi, kamu 'khianat' aku!!

Apa lagi yang kamu nak dari aku? Pergilah jauh2.. Jatuh, Sedih dan MATI kamu jangan harap aku peduli lagi!!!

Aku tak redha dengan apa yang kamu sudah lakukan pada aku selama ni..

Selama ni aku pejamkan mata, cekalkan hati walaupun ia sebaliknya ketika itu..

Namun sedihnya, tiada siapapun yang memahami mahupun ingin memahami..

Lantas baru aku fahami.. sedikit demi sedikit... dan lukanya yang dulu kecil menjadi amat besar lagi dalam..o0ohhh!!

Ternyata Tuhan jauhkan aku dari korang...dan korang sedaya upaya jauhkan diri dari aku..

Aku sedar tu..

Kenapa perlu menyembunyikan diri? Kenapa perlu ada rasa bersalah? Kenapa berahsia segalanya?

Atau..

Aku tak setaraf dengan korang??

Korang kasta rendah...

Aku kasta tinggi..

Tapi selama ni aku cuba rendah2 kan kasta yang ada pada aku ni.. namun, korang tak sedar semua itu..

Korang pijak lagi aku adalah!!

Sungguh kejam perbuatan korang..

Aku tahu bahawa korang memang tak kan sedar bahawa korang adalah seorang manusia 'kejam' diatas muka bumi ni!!

Sebab korang rasa korang adalah insan terpilih utk menerima 'kesenangan' itu..

Bukalah mata kamu semua!!.. Segalanya bersifat sementara.. Sedarlah!!.

Apa yang berlaku akan ku semat kukuh dalam hati ini walaupun hati tidak mengizinkan memori itu tersimpan disitu..

manusia oh manusia...

Akan ku ingat 'jasa' korang sampai bila2...ya.. sampai bila2...takkan pernah ku lupakan itu!!

No comments:

Post a Comment