Sunday, June 5, 2011

kena transfer?

kemana?

atas sebab munasabab apa?

sapa ni?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

itulah.. nak dijadikan cerita lah disini.. alkisah.. tayyib!!.. disebabkan aku cuti jumaat lepas, so pepagi dah dengar cerita yang kurang enak pasal salah seorang anak buah aku.. banyak khabar angin desas-desus yang aku terima.. orang tu cakap ni.. orang tu cakap lain.. memacam.. lastly aku terima surat.. barulah tahu kenyataan yang sebenarnya.. yang sememangnya orang lain dah tahu dan lebih maklum tentang perkara ni.. apela.. padahal aku bos dorang.. apasal la pulak aku yang last sekali tahu.. apa daa.. teruk betol!!..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

tak tahulah sekarang ni apa status nya.. so, we'll wait and see ok~

p/s : dah 2 kali cubaan men'transfer'kan anak buah aku sorg nih.. xtahulah kali ni menjadi ke x kan~

No comments:

Post a Comment