Sunday, May 20, 2012

berpantang

berpantang ajal?berpantang maut?ish3..bukan!!

nak cite pasal aku berpantang nila..aku start pun lambat coz mak aku sibuk..minggu aku bersalin aritu,ade kenduri arwah..then, mak aku sibuk nk wat preparation nk masakla..selesai kenduri, macam biasela kan..proses mengemasla pulak..so, aku pun terabai jugakla...huhu..then, sibuk ngan adik aku pulak nak masuk U..kiranya selepas seminggu barulah aku start berpantang nya....sian kan aku..

-Bangun tido sblm bekfes, bertungku perut ...
-Pepagi mandi air serung..daun serung yang direbus dan airnya diambil utk mandi
-Lepas mandi, pakai serbuk jamu ape ntah namenye..sapu seluruh badan kasi buang angin..
-Pakai pilis kt dahi..kasi elak angin jugakla..
-Then, sapu lotion mustajab utk berbengkung...

Siap!! itu jela berpantang aku .... simple je kan!!
Yang tak buat lagi ialah berurut...




No comments:

Post a Comment