Friday, May 18, 2012

depression kah

aku sedang mengalami depression kah?? oh TIDAK!!tapi itulah yang aku rasakan sekarang ni...apa taknya..ini yang sedang bersarang dalam minda ku ..

-abang keje .. aku duk umah jaga bb ..
-abang tido .. aku kena berjaga jaga bb sensorang ..
-abang x balik .. aku tido sensorang, berjaga jaga bb sensorang ..
-abang balik keje lewat .. balik2 dah penat, x main n jaga bb .. (padahal time pegnant dulu, cpt je baliknye)
-abang asyik sibuk .. msg n call x angkat pun ..

entahla ... adakah hanya mainan perasaang je??..aku sedang memikirkan soal pengorbanan ...

aku harapkan lepas bb keluar, abang akan bagi sokongan n sentiasa ada disisi menemani aku ..

kalau aku boleh korbankan masa, bersengkang mata utk berjaga n jaga bb, takkan abg tak boleh berkorban drive jauh2..??tepuk dada tanya diri sendiri ....

No comments:

Post a Comment