Friday, May 18, 2012

my new schedule

8.ooam : Aku dah bangun tido, smtimes je bangun lewat (itupun kalau semalam berjaga lama)
            : Baby pulak selalunya tido lagi time ni...
9.ooam : Aku bekfes n mandi ..
            : Baby pulak dah bangun ..
10.ooam : Baby mandi ..
11.oo-12.oopm : Baby tido .. lpas mandi selalunya tido pun agak lama la ..
                          : Aku having lunch..
1.oopm : Baby bangun ..
2.oo-3.oopm : Baby tido ..
5.oopm : Baby bangun n mandi ..
             : Aku pun mandi ..
6.oo-1o.oopm : Baby tido .. kdang2 payah jugak nk tido ..
11.oo-12.ooam : Baby bangun.. start dh nk berjga tu ..
1.oo-2.ooam : Baby bangun ..
3.ooam : Baby tido ..
4.ooam : Baby bangun ..
5.oo-7.ooam : Baby tido ..

TAPI ...

Selalunya baby berjaga 2 kali setiap pagi... dan sekali midnite .. kalau dh berjaga tu, payah nk tido balik .. itupun ikut nasibla .. kadang2 tu, mudah je nk tidokan smula dia.. huhu .. padahal dah bagi susu, dh tukar pampers,dodoi semua .. namun x berjalan jugak ...

Lepas kira2, aku hanya dpt tido 3-4jam saja pada waktu malam ... siang hari cover semula haha..
           

Time baby tido, aku pun mengepam ...
Time baby tido, aku pun curik masa utk tido jugakla ...
Time baby tido, aku pun ber'fb' n ber'blogging' ...
Time baby tido, aku pun melayan perasaang ... huhu

--> schedule ini tertakluk pada perubahan semasa .. tak semua sama pada setiap ari ..

No comments:

Post a Comment